Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη, 25 Αυγούστου 2009

pigkouinos2

Τζασμιν............γιασεμί....?

Ο καθρέφτης δείχνει σωστά
Δεν κάνει λάθος γιατί δεν σκέφτεται
Όταν σκέφτεσαι κανείς λάθη


Η λίρα τρέχει στην καρδιά σαν κιμά
Που ορμάει και πέφτει με λυσσά σε βράχο που πονάει
Σαν κιμά που χτυπά εκεί στην άκρη της καρδιάς μου
Έρχεται και χάνετε η κάθε μοναξιά μου
Η λίρα πεζή δυνατά μέσα στην καρδιά μου
Που λέει πως γεννήθηκα και πνίγηκε η καρδιά μου
Σε ένα ναυάγιο παλιό και ζει μέσα στα βάθη
Της θάλασσας που έπνιξε την κάθε μου αγάπη
Η λίρα πεζή δυνατά τα χέρια νιώθουν πόνο
Σαν το τραγούδι που μιλά για της ματιάς τον πόνο
Σαν την ζωή που πέρασε μαζί με της εικόνες
Σαν την αγάπη που γερνά και χάνετε στον χρόνο
Έτσι και εσύ αναζήτησες τον δόμο της καρδιάς σου
Και εγώ γεμάτος μουσική χάθηκα μέσα στην μοναξιά μου
Σαν το ναυάγιο αυτό που έμμηνε χαμένο
Μέσα στα βαθιά νερά που έμμηνε θαμμένο μαζί με την αγάπη μου
Που χάθηκε στα βάθη γιατί η μουσική μιλά μονάχα γα μια αγάπη


Για την ΣΟΦΙΑ .........
Υποκλίνεται ένας αγράμματος ....?
pigkouinos

Δεν υπάρχουν σχόλια: