Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη, 25 Αυγούστου 2009

pigkouinos4




Φοβάμαι....?

Την μέρα που γεννήθηκε η αγάπη
Την μέρα που το δάκρυ έτρεξε γιατί
Η μύρα μας χώρισε εκείνο το βράδυ

Φοβάμαι
Πως η απόσταση γεννά την αιώνια αγάπη
Σαν ένα ταξίδι γραμμένο σε τύχω ξεχασμένο
Σαν ένα κερί λιωμένο που ωμός
Κάποτε μιλούσε με φως στης καρδιές μας για την αγάπη


Φοβάμαι

Που έφυγες κλαίγοντας γιατί δεν άντεξες
Την δικιά μου αγάπη θυμάσαι τη έλεγες τότε
Δεν είναι δυνατόν να αγαπάς κατή που δεν θα ύπαρξη
Και εγώ σε κοιτούσα και κύλησε το μοναδικό
Ξεχωριστώ της καρδιάς μου το δάκρυ

Φοβάμαι ....?
Την μέρα που θα αντικρίσω πάλη την μάτια
Σου και θα κυλήσει το ίδιο εκείνο το δάκρυ
Σαν τότε που με αρνήθηκες γιατί δεν πίστευες
Στην ξεχωριστεί δικιά μου αγάπη
Θυμάσαι την βράδια εκεί που φώναζες πως δεν είναι δυνατόν
Να ύπαρχοι αγάπη και εγώ σιωπηλός σε κοίταζα και ........?
Έφυγες χάθηκες εκείνο το ξεχωριστώ το βράδυ σαν μια σκιά στο σκοτάδι

Φοβάμαι
Την πόλη που γεννά και πνίγη την αγάπη
Σαν την μύρα που έρχεται και φερνή γέλιο η ένα δάκρυ
Σαν μια βράδια στο σύμπαν μεγάλη
Που πότισε τα άστρα με το δικό μου ξεχασμένο δάκρυ
Σαν την λίμνη που πίρε και έπνιξε την αγάπη
Εκεί που η θυσία γέννησε την αγάπη
Και το δάκρυ εκεί που σε γνώρισα
Και χάθηκε στην λίμνη για μένα η λέξη αγάπη
Εκεί που τα βαθιά νερά κρύβουν κομμάτια παλιά
Που μιλούν για την αγάπη και έρχεται και χάνετε
Μαζί η ιστορία που γεννά η δικιά σου ξεχωριστεί
Αγάπη ..........?

Αφιερωμένο για την ΕΛΕΝΑ ...........
Στα Γιάννενα .............
Σε μια αίσθηση και μια παραίσθηση στην ζωή μου .........?

22/08/2009
Σάββατο ..........?
και από Δευτέρα για μια εβδομάδα άδεια στα ψιλά βουνά τον Αγράφων μονάχος σαν τον λύκο που κοιτά από ψιλά τα Φώτα της πόλης και γίνεται σκιά και χάνετε μέσα στα Φώτα .....................
υποκλίνεται ένας αγράμματος .......?

Δεν υπάρχουν σχόλια: