Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2009

ο βιολιστης


Ο βιολιστής

Περπατώντας στην μεγάλη πόλη στάθηκα και κοίταγα μέσα από μια βιτρίνα έναν κινούμενο μουσικό με βιολί ........ξέρετε αυτά τα περίεργα παιχνίδια που ακούς μουσική και κάνουν μια συγκεκριμένοι κινήσει .
Ενδομεταξη η πρώτες στάλες άρχιζαν να πέφτουν και εγώ κολλημένος στην κινήσει αυτού του περίεργου παιχνιδιού μινιατούρας ο κόσμος έτρεχε και εγώ εκεί η βροχή δυνάμωσε η πρώτες αστραπές άρχιζαν να πέφτουν σαν να έδειχναν την κυριαρχία στην κινήσει του κόσμου μας .

Ο βιολιστής

Μια κινήσει μαγική σαν την νότα της ψυχής
Που τρέχει στην κινήσει της ζωής
Σαν ανάσα που έρχεται και φεύγει ρυθμικά από την ζωή
Σαν μια στιγμή μαγική ξεχωριστεί
Σαν την βροχή που πέφτει σε κάθε σημείο που το δάκρυ
Κιλά και φερνή ζωή σαν το δάκρυ μιας ψυχής
Που αναζητά την δικιά του ξεχωριστεί στιγμή μαγική


Ο βιολιστής
Που κινείτε και δίνη κινήσει ρυθμό
Την στιγμή την μοναδική την ξεχωριστεί
Σαν κατή που νιώθει η καρδιά και το κορμί
Μια μουσική ρυθμική ξεχωριστεί στην κάθε σταγόνα
Που κιλά στην ζωή την ξεχωριστεί δικιά μου δικιά σου στιγμή
Μια μουσική που έρχεται και φερνή ζωή και σιωπή
Και όλα μαζί αναζητεί την δικιά σου δικιά μου στιγμή

Περπατώ στην βρεγμένη πόλη τα λούκια τρέχουν αδειάζουν από την βροχή και εγώ χαίρομαι που έζησα αυτήν την μοναδική δικιά μου δικιά σου στιγμή ..........?

Υποκλίνεται ένας αγράμματος

Δεν υπάρχουν σχόλια: