Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο, 17 Οκτωβρίου 2009

pigkouinos


{ Προσοχή,ασυνοόδευτο ορφανό }
ΜΑΛΒΙΝΑ ΚΑΡΑΛΗ
ΒΙΒΛΙΟ
ΣΑΒΒΑΤΟΓΕΝΝΗΜΕΝΗ

Τα απόκοτο τα γραφή ένας αγράμματος οπός εγώ

Όταν η ζωή μου χάνετε σε περίεργα μοναχικά μονοπάτια αναζητώ στο σκοτάδι το φως μου το βρήκα αυτό το φως μέσα από της σελίδες αυτού του βιβλίου μπορώ να γράψω ατελείωτα πράγματα ..................αλλά .........?

Τα κύματα της μουσικής μιλάν για την σκιά σου
Σαν άγαλμα που φτιάχτηκε να δείχνει την καρδιά μου
Που σύμβολο έγινε εκεί σε μέρος ξεχασμένο
Γιατί η ζωή κιλά πόλη σαν δάκρυ ξεχασμένο
Σαν κύματα που λούζουνε ακτές μέσα στον κόσμο
και μια μάτια που έρχεται και έσβηνε όλος ο κόσμος
και χάνετε στην μοναξιά που φερνή το σκοτάδι
και ξεγυμνώνει της στιγμές που φέρνουν ένα δάκρυ
σαν την αντάρα που έρχεται και γίνεται χαλάζι που πέφτει
και σκορπά παντού την ένια της αγάπης

λογικό είναι ότι μπέη να επιβίωση .............δηλαδή το κενό ........?



ΜΑΛΒΙΝΑ έγραψε
ταξίδι σημαίνει ο κάθε δρόμος να σε πηγαίνει στην άκρη του εαυτού σου .........

υποκλίνεται ένας αγράμματος

Δεν υπάρχουν σχόλια: