Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή, 6 Δεκεμβρίου 2009

Νίκος




ΣΕΧΙΡ και Νίκος

Γιορτάζεις σήμερα περίεργε ταξιδιώτη και οπός πάντα θα χαθείς στην δικιά σου περίεργη αύρα της σκέψης αίνο εγώ θα κοιτάζω τα αστερία της έρημου και θα ενώνω της διό αύρες της ζωής μας

Νίκος………

Ποτέ δεν μου άρεσε η γιορτή μου δεν ξερό γιατί απλός ένιωθα πως υποκρινόταν ο κόσμος γύρο μου αυτήν την μέρα στην ζωή μου .Σαν την αύρα που έρχεται και μπερδεύετε μαζί με την δικιά σου .
Μια γιορτή που γεννά ταξίδια που δεν θέλει να κάνη η σκέψη μου απλός μια μέρα σαν όλες της αλέες στον δικό μου μοναχικό κόσμο ……….!!!!!!!
Πονάει η καρδιά μου γιατί με πλήγωσαν πόλη
Έδωσα και χάθηκα στα δικά τους θέλω ……….
Έζησα αλλά δεν έζησα της στιγμές μου απλός έτρεξε δάκρυ βροχής στην ψυχή μου ………!

ΣΕΧΙΡ…………

Τα άστρα της έρημου μιλάν σε κάθε σκέψη ξεχωριστά σαν την αύρα της καρδιάς που έρχεται και σε πονά έτσι απλά στην κάθε βροχή της καρδιάς .
Η έρημος δεν σινχορα λάθη απλά τρέχει σαν όλα τα κομμάτια τη γης μεταλλάσσεται και ξανά από την αρχή τρέχει ………….και χάνετε σε μια ψευδαίσθηση ελπίδας ……!
Πονάς γιατί ο κόσμος γεννά τα θέλω του δεν υπολογίζει δεν αναζητά κομμάτια άπω μια ψυχή απλός αρπάζει την κάθε κινήσει ζωής και την σκορπά στην έρημο μια νύχτα και την άλλη μέρα τα σημάδια έχουν χαθεί βαθιά στην άμμο τώρα πια .
Να θυμάσαι στον κόσμο όλο ύπαρχοι μέσα στην έρημο μια όαση σαν μια καρδιά που αναζητά το αληθινό φως από ένα λουλούδι ξεχωριστώ αυτό είναι η αύρα της καρδιάς που τρέχει στην έρημο κάθε νύχτια .


………………………κισμέτ……………………!

Νίκος

Δεν θέλω να ξαναδώσω …………….αυτό το μοναδικό λουλούδι
Που ύπαρχοι κάπου στην έρημο της καρδιάς μου τώρα εγώ ………….????

ΣΕΧΙΡ……….!
Ποτέ μην λες ποτέ ………..η ζωή είναι μεγάλο περίεργο ταξίδι στην ποριά της ζωής ………
Κισμέτ

ΝΙΚΟΣ


ΝΙΤΣΕ
[ ΤΑ ΒΟΥΒΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ]

1 σχόλιο:

BlackRose είπε...

"Έδωσα και χάθηκα στα δικά τους θέλω ……….
Έζησα αλλά δεν έζησα της στιγμές μου...."

Tο βιωσα και εξακολουθω να το ζω αυτο,αν και καποιος τωρα τελευταια μου μαθενει να ζω για μενα... ...μεγαλες κουβεντες.ευχαριστω για το σχολιο που αφησες στις Σταλες στο γαλαζιο!
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ στο ευχομαι ολοψυχα!!!