Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2009

ελενα και Νικος


Έλενα και Νίκος..!

Έλενα
Μάτια μου γίνανε πολλά στην ζωή μας τον τελευταίο καιρό χαθήκαμε μέσα στην υποταγή της ζωής μας και στα θέλω τον άλλον τη τραγικό αλλά και περίεργο όταν αποφασίσαμε να συνυπάρξουμε .
Η κόρη μου μεγαλώνει γρήγορα και ανάμεσα στην ζωή και στα θέλω μου όλα γίνανε κομμάτια μπερδεμένα στην ζωή μου έχει δεσμό και φοβάμαι πως η πρώτη φορά θα παίξει περίεργα συναισθήματα στην ζωή της .Ξερή τα πάντα για το θέμα αλλά και πάλη νιώθω περίεργα που μιλάω μαζί της .
Ακόμα περιμένω την μέρα της δικιάς μας βράδια στην δικιά μας σοφιστή κρυφά από όλους εδώ και χρόνια μια σχέση χαμένη στην αιώνια μοναχική ποριά της αγάπης μας .
Σήμερα η σχέσεις για μια γυναίκα είναι περίεργες πρέπει να τα και όλα να περνά καλά και να μην κόλα σε μια σεξουαλική μόνο συνεύρεση γιατί μετά μένη μονάχη και χάνετε η θέληση για την συνεχεία της ποριάς της .

Νίκος
Εμείς μάτια μου τα έχει έχουμε εδώ και πολλά χρόνια κρυφή από τους πάντες εγώ μονάχος αθέατος πίσω από την ζωή σου και ωμός περνάμε την μέρα την δικιά μας στην δικιά σου σοφίτα .Όταν η κόρη σου θέληση την γωνία της εμείς θα χαθούμε στο ξενοδοχείο οπός παλιά η στο σπίτι μου να περνάμε μερικές δικιάς μας ώρες ζωής .
Τελικά ποίος χάνι η κερδίζει στην σχέση που σημάδεψε την ποριά μας .........μάτια μου !!

Έλενα.........
Ξέραμε και η διό πως δεν θα ήμασταν στην ζωή ποτέ μαζί η σιγκενης και η κόρη μου ακόμα μετά τον χωρισμό μου δεν θα δεχόντουσαν ακόμα την δικιά μας σχέση.
Κριμένη τόσα χρόνια πίσω από έναν χαμένο γάμο εγώ αλλά με μια γέννηση που έφερε την ζωή στην ποριά της ζωής μου .Μετά εσύ .................! και ο χωρισμός όταν ο πρώην άντρας μου απλός αγάπησε μια άλλη .
Μετά μπήκες στην ποριά μου εσύ ενωθήκαμε και δεθήκαμε από την αρχή αλλά πάντα αθέατος μην πουν η γύρο πως τα χαμένα και ήσουν η αιτία του χωρισμού αίνο ο γάμος αυτός ήταν ένα περίεργο ..........μονόπατη .
Ο πρώην είχε άλλη και εγώ απλός γέννησα και υπήρχα για την συνεχεία στην ζωή του σε μια κοινωνία που ακόμα ζει με ταμπού στης σχέσεις τον ανθρώπων
ΑΠΛΟΣ ΣΕ ΑΓΑΠΩ δύσκολο ταξίδι και για τους Διός μας ......

Νίκος
Κάθε φορά που κάνουμε ερωτά όταν η ένωση γεννά το μεγάλο ταξίδι στης ξεχωριστές στιγμές μας τότε όταν τα χείλι τρέχουν σε κάθε κομμάτι στο κορμί σου .Ο ιδρώτας η ηδονή η κινήσεις μας έρχονται από την γέννηση μιας περίεργης ..........αγάπης .
Γιατί και ο πόθος η ένωση δεν είναι απλός ένα σπέρμα που κιλά από διό ζωντανούς οργανισμούς ήρθε από μια ποριά που η ύπαρξη μας γέννησε την ένωση μας μάτια μου ....!
Ξερό πως κάθε δικιά μας στιγμή χάνι την ύπαρξη μας σε μια άλλη ένωση γύρο μας εγώ μόνος μετά εσύ να πεζής θέατρο στον περίγυρο σου και εγώ να ύπαρχο σαν ένας περίεργο ταξιδιώτης στην ποριά της ζωής σου .


Έλενα
Κάθε φορά που το σπέρμα κιλά μέσα μου νιώθω πως ...........ο φόβος μια γέννησης στα 40 θα γυνή το λάθος στην ποριά της σχέσεις μας .
Θα σμίξουμε στην σοφίτα μας πάλη και θα τραβήξουμε την ποριά μας οπός εδώ και πολλά χρόνια μάτια μου
ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ

Νίκος
Η αγάπη είναι ένα ταξίδι χωρίς πυξίδα και μετά .............τη........
Παντός μόνος να μένω σε ένα σπίτι που θα του λίπη η δικιά σου ποριά ζωής

Έλενα
....................................!

Δεν υπάρχουν σχόλια: