Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2009

σεχιρ


ΣΕΧΙΡ........Έλενα....!

Έλενα
Πως μπήκες στην ζωή του .........είναι ένας λύκος μοναχικός μέσα στην αγριάδα του κόσμου που ζούμε .Κριμένος σαν σκιά σε κάθε κομμάτι της ζωής μου .......!
Σεχιρ
Θυμάσαι την τελευταία φορά που κάνατε ερωτά στο ξενοδοχείο που ζεσταίνατε την μοναξιά σας εσύ μακριά από τα βλέμματα τον πολλών και την ζεστασιά τον ψυχών σας .............μακριά από τους άλλους ιδικά εσύ .
Μετά αυτός ζούσε μονάχος σαν ένας πραγματικός λύκο μακριά από την αγέλη που θα του έδινε ζωή κινήσει θα έφευγε από την μοναχικότητα του και θα γέμιζε η ζωή του ..............ΑΓΑΠΗ

Έλενα
Εσύ μια κοινή θα μιλήσεις για την σχέση μας
Εσύ που πούλησες κομμάτια της ζωής σου σε πολλά σόματα
Εσύ..............

ΣΕΧΙΡ

Εγώ που πούλαγα και μπορεί να πουλάω κομμάτια της ζωής μου ...........το κορμί μου σε πόλους αλλά την ψυχή μου σε έναν .
Με κρήνης γιατί επέλεξα να Πάρο ένα μονόπατη οπός όλοι μας στην ποριά της ζωής μας ............ο θεός λέει μην κρίνετε για να μην κριθείτε

Έλενα
Βλαστημάς γυναίκα
Διεκδικείς κατή που μου ανήκει
Τόσα χρόνια γέμιζα την ζωή του τον έστελνα σε ζεστά κομμάτια της ξεχασμένης ζωής του και τώρα εσύ τη ζητάς ..........

Σεχιρ

Έδωσε και πυρρές
Έχασες και κέρδισες
Όταν εσύ γύρναγες σπίτι αυτός μονάχος πέρναγε την ζωή του για πια δικαίωση μιλάς σου έδινε πολλά του έδινες ........τη άραγε
Είσαι μια εγωιστικοί ύπαρξη θέλεις να είσαι κηρία στους άλλους
Πεδία
Άντρα
Κοινωνία
Και πόρνη στην ψυχή και το σόμα εγκλώβισες μια ζωή και έδωσες ηδονή οπός εγώ με την πληρωμή μου .........το κοινό σημείο είναι πως εγώ το έκανα επαγκελμα και εσύ το έκανες υποκρισία και ηδονή στην ζωή σου .

Έλενα
Είσαι μια τσουλά .............αυτό δεν αλλάζει πληρώνεσαι για αυτά που δίνης αίνο εγώ δεινό χωρίς να παίρνω ανταλλάγματα και στο κάτω επιλογή του είναι να ζει στην μοναξιά του όχι εγωισμός δικός μου .........

ΣΕΧΙΡ
Η σαρκική υποταγή γεννά την εξαρτήσει
Η εκμετάλλευση γεννά την υποταγή και εσύ εκμεταλλεύεσαι την μοναξιά στην ζουρλά του κόσμου αίνο εσύ ζεις ανάμεσα στα πεδία σου στον άντρα σου που του δίνεσαι ..........σαν εμένα
Και .............είμαι πόρνη στο σόμα αλλά όχι στην ψυχή .........!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: