Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο, 12 Ιουνίου 2010

ημερισια ταξιδια μουσικα


ημερισια ταξιδια μουσικα

σαν την ανασα που ερχετε και σταματα

σαν την κινιση του ανεμου που σε αναζητα

και η σιοπη μετα φερνη ανασα γαλινι στην ψιχη μου ξανα

σαν το ποταμη που κιλα σε εναν κοσμο περιεργο πια

στα ξεχασμενα στα αγραφα τα δικα μου βουνα

εκει που η σιοπη εχει μια δικια της μαγικια

ξεχασμενη χαμενη στου κοσμου της σκια


για την Κατερινα ..........που ζη σε μια σκια


μοναχουλης ...........


ελενα

πια ειναι αυτη εδω και χρονια γραφις για μας για το δικο μας ταξιδη που ξεκινα απο τα γιαννενα και σταματα ...............που αραγε


μοναχουλης


ειναι ενα ξοτικο η κατερινα οπος και εσει και καθε κοματη περιεργο στην ζωη μου ετσει απλα σαν μια χαμενη πατριδα που αναζηταν ολοι οση εχουν χαση κοματηα της ζωης τους τορα πια


ελενα

ξερο τη ενονης αλλα το μονοπατη ειναι περιεργο στην ζωη να το θιμασε σαν το δικο μας .....


μοναχουλης

παντα η ανθωπη ζουνε με αυτα που περασαν και αυτα που θα φερη η μιρα τους ελενα εσει και εγω το ξερουμε καλλα


ο καμπος εχει πολη ζεστη το καλοκερη μα οταν περνο απο εκει η καρδια νιοθη την δικια του δροσια

ελενα και νικος