Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή, 5 Ιουνίου 2011

ΕΛΕΝΑ ΚΑΙ ΝΙΚΟΣ 5

Έλενα

Τη γίνεσαι μάτια μου χαθήκαμε ανάμεσα στα μονοπάτια της ζωής μας πάλη εδώ μετά από πόλοι καιρό .Στο δικό μας ραντεβού εκεί που κανένας δεν μπορεί να μας αποκάλυψη.

Νίκος

Και η παράξενη τύποι που εισβάλουν στα δεδομένα μας χωρίς να ρωτάν απλός μπαίνουν ………..εθισμός μοναξιά ……………οράματα …………χαμένα ……..μίσος ……………

Έλενα
Γελάω σαν εμάς που ζούμε παράνομα μέσα στον δικό μας κόσμο μάτια μου με διό ονόματα κινα .Και μια ζωή γεμάτη στο απόλυτο σκοτάδι του κοσμου μας αστούς να μπουν να ψάξουν …………γελάω εσύ και εγώ έχουνε την γέννηση της αιώνιας αγάπης μας .
Μια μέρα η κόρη μου με ρωτείσαι γιατί χώρισα [ αλήθεια δεν ήξερα τη έπρεπε να της πως  δεν έχει και νήμα να της πω ].

Νίκος
Η σχέση ανάμεσα σε μια ερωτήσει γεννά μια αλί αν κάποτε της βρεις θα της δόσης και την σωστή

Έλενα

Έπρεπε να ζούσαμε μαζί τώρα ……..

Νίκος
Έπρεπε να κάνουμε την επανάσταση τότε που βγαίναμε κρυφά [ στο δικό μας κομμάτι κοσμου στο ξενοδοχείο που πάμε εδώ και χρόνια και μετά συναντιόμαστε μέσα στον κόσμο μας ] …………αυτόν η για κανέναν καφέ .

Έλενα
Τώρα ωμός είμαστε ελεύθερη αλλά εγώ  δεν μπορώ να Πάρο κάτι που μου ανήκει την ζωή στα χέρια μου ακόμα………….πόσο θα περιμένεις μια απόφαση που μπορεί να μην Πάρο ποτέ .

Νίκος
…………………..έζησα πολλά χρόνια μόνος μου …………………..ζω και  μάλλον θα ζήσω αρκετά ακόμα ……………
για τα ξανάλεμε

Έλενα
πάλη κλίνης
πάλη με αφήνεις στην αμφιβολία
Νίκος
Μερικες απόφασης της περνούμε μονάχη όχι με παρέα ……….γιατί κάθε σταυροδρομη έχει μια απόφαση

για

Έλενα
μην κλίνης………….
Νίκος
Σιωπή

5/6/2011 11:29 πμ