Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο, 2 Ιουλίου 2011

Νικος..........Ελενα

Έλενα
Γιατί η άνθρωποι βάζουν καλούπια στην  σχέση τους δεν είναι γέλιο
Νίκος
Γιατί η
Απόρριψη και η μοναξιά
Είναι πόλοι πικρό Φαρμάκη
Έλενα
Σε αγαπώ…………..αλλά πάλη ζούμε χόρια ………
Νίκος
Χα …………ποτέ δεν βρεθήκαμε μόνη
Μην ξεχνάς η περισσότεροι πεθαίνουν μονάχη συνεπώς δεν ζούμε μόνη ζούμε ελεύτερη μέσα σε δικα μας ………ανεξήγητα ………….όνειρα
Έλενα
Η κόρη μου με ρότα για σένα και εγώ απλός της λέω πως είναι μια σκιά στο άπυρο του κοσμου μου.
Νίκος
Καλό μα έτσι δεν γνωριστήκαμε ……………στο άπυρο του ψηφιακού κοσμου μας και ήμαστε μαζί από τότε…
Έλενα
Μου έλειψε η ζεστασιά της αληθινής ένωσης τον ανθρώπων
Αυτό που είναι αυτονοιτο αλλά δεν το ζούμε …….?
Νίκος
Τυπωτά δεν είναι αυτονοιτο απλός εσύ είσαι αλλού και εγώ μονάχος τόσο απλά και περίεργα .
Έλενα
……….το ξερό εγώ δεν μπορώ να αλλάξω τον κόσμο μου μπορώ να τρυπώσω στον δικό σου να ζήσω έτσι για λίγο την ελευθέρια μου
Νίκος
ποτέ και πουθενά ο άνθρωπος δεν είναι ελεύθερος απλός πεζή στους γύρος του μια θεατρική παράσταση και μετά περπατά μονάχος στην ζωή του έτσι απλά.
Έλενα
Δεν θα σε καταλάβω ποτέ………….
Νίκος
Για αυτό και ήμαστε μαζί αλλιώς θα είχες χαθεί στο πλίθος οπός όλοι η άλλη
1/7/2011 8:20 μμ