Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2011

nikos

!Κατερίνα

Όταν η μάτια μου σε αναζητά τότε  ο κόσμος
Μου φαίνεται όμορφος ξανά σαν ένα άστρο
Που ύπαρχοι στην δικιά μου καρδιά
Και το αναζητά στο άπυρο  του κοσμου
Τα στενά εκεί που όλοι αναζητάν
Αυτό που  δεν θα βρουν ποτέ πια
Γιατί η αλαζονεία κρύβει τα ωραία
Κομμάτια του κοσμου μας τώρα πια


Νίκος

Σε αναζητά η δικιά μου καρδιά
Που δάκρυσε και τώρα πια
Τρέχει στού άπυρου τα στενά
Εκεί που η καρδιά μου σε νιώθει
Και η μάτια λέει πολλά όταν το σόμα
Απλός έρχεται και χάνετε στα θέλω
Που κυβερνά κάθε στιγμή που
Περνά και πλέον δεν  ξαναγυρνά
Τώρα πια γιατί ότι περνά κάποτε
Έρχεται και ανταμώνει την καρδιά
Που πάντα νιώθει και αναζητά
Την δικιά σου μάτια και ένα δάκρυ
Δικό μου κιλά και χάνετε ατού κοσμου
Τα στενά………


3/9/2011 12:34 μμ