Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

Γκορος Νικολαος

Μέσα στης ζωής μου το σορό Γιατί το κουβάρι χάθηκε μέσα ατού κόσμου τον σορό Σαν μια μάτια ένα βλέμμα που χάθηκε μέσα στον καιρό Σαν μια αχτίδα Φώτος που την κρύβει Η αντάρα της ψυχής μου εδώ ...............!


            Όταν νιώσεις πως λυγίζεις
Πέφτεις στον λάκκο με τα φίδια της ανέχειας
Να ξέρεις πως κάποτε σε αγάπησαν
Να ξέρεις πως κάποτε τους μίσησες
Να θυμάσαι πως κάθε μέρα δεν θα είναι ποτέ η  ίδια και ας περνάς δύσκολα και ας είσαι έτυμος να κλίσης τα μάτια και να πέφτεις στον λάκκο  με τα φίδια.
Κάπου σε αυτόν τον κόσμο κάποιος σε σκέφτεται και ας μην στο πει ποτέ …..??
Ένας φίλος μου όλο μιλάει για την λύτρωση και ας έχει λεφτά αυτός Ίδη είναι στο λάκκο με τα φίδια συνεπώς εσύ και εγώ είμαστε καλύτερα
27/3/2013 10:04 πμ