Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014

τρελα


Για σου καλό μου σήμερα τρέχαμε στο γιατρό με την μανά μου για κατή εξέτασης εκεί είδα την μεγάλη εξαθλίωση του ανθρώπου ένας παντρεμένος στα 48 να φωνάζει δεν αντέχω άλλο θα αυτοκτονήσω . Χρισοχος του φωνάζει

Η  γυναίκα του

Η κόρη του όλοι γιατί δεν έχει δουλεία

Και αυτός έλεγε μα δούλευα από μικρό πέδη εγώ φταίω που δεν έχω δουλεία και όταν δούλεψε κάπου για είκοσι εύρο την μέρα από το πρωί ως το βράδυ και τελικά τον έστειλαν .

 

Δεν ξερό τη είναι σωστό και τη όχι απλά ξερό πως η άνθρωποι γίνανε αυτό που κρύβανε ζώα

Μια που δουλεύει στο υπουργείο παιδείας σε ηλικία πενήντα ανέβασε φωτογραφίες να χορεύουνε στο υπουργείο επειδή μια λέει πίρε σύνταξη με κρασιά και αλλά πολλά .

 

Διό κόσμοι

Για αυτό και ο κόσμος λέει να τους διώξουν όλους ………………την έχω την Φώτο οποίος την θέλει ……………….και μετά θα φτιάξουνε τους διό κόσμους θα τους ενώσουνε .

Άστο αυτό μα και αυτή δεν έχει καθόλου μυαλό μεγάλη γυναίκα της έβαλε στο ιντερνετ μαγκιά είναι τέλος πάντων  πάντα ήμασταν δυο κόσμοι ………….αμήν